Požiadavky normalizovaných manažérskych systémov na marketigovú analýzu

Lucia Bartková
Vysokoškolská učebnica „Požiadavky normalizovaných manažérskych systémov na marketingovú analýzu“ sa venuje problematike marketingovej analýzy v kontexte požiadaviek normalizovaných manažérskych systémov. Vymedzuje marketingovú orientáciu podniku, postavenie marketingovej analýzy v podniku a uvádza požiadavky normalizovaných manažérskych systémov na marketingovú analýzu podľa najpoužívanejších noriem manažérstva kvality. Učebnica opisuje základne nástroje, ktoré sú využiteľné pri analýze jednotl... Celý popis a podrobnosti
Počet strán 160
Rok vydania 2021
  Doprava od 2.69 €
  Skladom
21.3 €
18.74 €

Mohlo by Vás tiež zaujímať

Edgar Dutka, Tomáš Prokůpek, Hana Nováková, Pavel Kořínek, Pavel Ryška, Milica Pechánková, Mgr. Hana Nováková, Eva Neumannová
Štěpán Kučera
Doprava zadarmo od 39 EUR
Bezpečná platba online aj dobierkou
Máte akýkoľvek problém? info@knihy.sk
Potrebujete poradiť? +421 917 998 448

Viac o knihe Požiadavky normalizovaných manažérskych systémov na marketigovú analýzu

Vysokoškolská učebnica „Požiadavky normalizovaných manažérskych systémov na marketingovú analýzu“ sa venuje problematike marketingovej analýzy v kontexte požiadaviek normalizovaných manažérskych systémov. Vymedzuje marketingovú orientáciu podniku, postavenie marketingovej analýzy v podniku a uvádza požiadavky normalizovaných manažérskych systémov na marketingovú analýzu podľa najpoužívanejších noriem manažérstva kvality. Učebnica opisuje základne nástroje, ktoré sú využiteľné pri analýze jednotlivých faktorov ovplyvňujúcich podnik z vonkajšieho aj vnútorného prostredia, uvádza konkrétne príklady aplikácie niektorých nástrojov a tiež kontrolné otázky a úlohy na riešenie. Pozornosť venuje tiež marketingovému informačnému systému a problematike marketingového výskumu.


Lucia Bartková Autor:
160 Počet strán:
9788055718705 EAN:
978-80-557-1870-5 ISBN:
2021 Rok vydania:
Slovenčina Jazyk:
brožovaná Väzba:
3.12 Váha:
176 x 250mm Rozmery: